Zavrieť


Sme prví v Košiciach, ktorí ponúkajú platbu kartou pri Vašej objednávke. A tak pri preberaní donášky máte dve možnosti, platba v hotovosti alebo Vám náš donáškar poskytne prenosný terminál a Vy tak môžete zaplatiť pohodlne platobnou kartou.


Každý kto je u nás zaregistrovaný, môže získať zľavu až 20% pri objednávke cez internet. Samozrejme je nevyhnutné sa najprv prihlásiť a následne objednať Vašu obľúbenú pizzu.

V našej ponuke nájdete aj bezlepkové produkty.

Momentálne máme zatvorené
Naše objednávacie hodiny sú od 09:45h do 23:15h

Diskusné fórum

Milí návštevnící.

V tejto časti www stránky Vám ponúkame možnosť bezprostredne sa vyjadriť k našej www stránke ale aj samotnej donáškovej službe vo forme diskusných príspevkov. Za obsah diskusných príspevkov nenesieme zodpovednosť a vyhradzujeme si právo nevhodné príspevky odstrániť.

Pridal: Marta Bajužiková

Pridané: 20.11.2018 o 12:23

Dobrý deň, dnes som si cez donáškovú službu objednala u Vás cestoviny farfalle so šampiňonovou omáčkou. V donesenej omáčke bolo veľmi veľa čierneho korenia, jedlo bolo
veľmi pikantné až pálive. Aj v minulosti som si u Vás objednala tieto cestoviny, dnes som však cestoviny pre pálenie nevedela zjesť. Ak má byť toto jedlo tak pikantné, tak by bolo dobré to uviesť v ponuke.
Ďakujem.

Pridal: Martin Brudňák

Pridané: 14.11.2018 o 16:23

S tým webom, možnosťami platby a hlavne kreditmi ste si ma získali na celej čiare. Snáď to vydrží, prajem veľa úspechov.

Pridal: Valerija Szkubenics

Pridané: 06.10.2018 o 15:05

Dobrý den. Objednávku čakáme uz 2 hodiny a stále ju nemáme. Som veľmi zvedavá aká tepla pizza príde ku nam, keď vôbec príde. Pritom že bývame 300 metrov od pizerii! Aj ked vašu pizzeriu som mala rada, nemam slov o vašom ‘rýchlom doručení ‘

Reagoval: BONO

Pridané: 15.10.2018 o 09:08

Dobrý deň. Je nám to veľmi ľúto, že ste musela tak dlho čakať. Bol to deň ktorý bol veľmi náročný , a to preto že nám ochoreli kolegovia vodiči a zároveň sme mali aj poruchu na jednej z dvoch pecí na pizzu. Veľmi nás to mrzí a ospravedlňujeme sa za spôsobenú nepríjemnosť. Verím že sa to už nebude opakovať.

Pridal: Juraj Novák

Pridané: 12.09.2018 o 11:14

Pri špecialitke Bryndzové Gnocchi ste akosi zabudli uviesť že tam bude značné množstvo cibule, a ja cibuľu nie veľmi môžem.

Reagoval: BONO

Pridané: 12.09.2018 o 12:03

Dobrý deň p. Novák. Strašne nás to mrzí, že sme Vám spôsobili nepríjemnosť. Veľmi sa za to ospravedlňujeme. Zároveň okamžite doplníme do popisu všetky ingrediencie. Ostávame s pozdravom Donášková služba

Pridal: Matus Sasala

Pridané: 10.09.2018 o 10:27

Dobry den,

chcel by som sa opytat ci robite donasku aj do obce Mala Lodina, ako to uvadza portal donesto.sk. Za odpoved vopred Dakujem.

Pridal: Patrik Tokár

Pridané: 05.05.2018 o 19:05

Dobry den, objednal som si pizzu a uplatnil si zlavu za body. Ihned som ale tuto objednavku telefonicky zrusil, ale body mi pripisane naspat neboli. Viete mi tie body pripocitat naspat na ucet? Dakujem pekne.

Pridal: Marian Benicky

Pridané: 04.05.2018 o 10:51

Dobry den,
uz po x-ty krat kurier nedoniesol syrovu omacku k reznu
Prosim robte s tym nieco, lebo ma nebavi stale na to upozornovat a potom aj cakat
Dakujem

Reagoval: BONO

Pridané: 04.05.2018 o 11:15

Dobrý deň p. Benický. Veľmi nás to mrzí ospravedlňujem sa za ešte neskúseného kolegu.
Určite to napravíme.
Ďakujem za príspevok R. Kiš

Pridal: David Varchola

Pridané: 03.05.2018 o 16:56

Dobry den,

mam pri svojom konte pripisany isty pocet bodov a rad by som ich vyuzil.

Mam vsak problem s ukazovatelom a nedari sa mi ho v okne "Uplatniť zľavu" nikam posunut. Stale mi to ukazuje 0 bodov

Dakujem vopred za odpoved,
David

Reagoval: BONO

Pridané: 04.05.2018 o 09:22

Dobrý deň p. Dávid. Táto situácia vznikla z dôvodu, že na Vašom konte ste ešte nemal 100 a viac bodov. Body sa dajú uplatňovať po 100-vkách naraz. Teraz už máte na konte cez 100 bodov a preto si ich už pri ďalšej objednávke budete vedieť uplatniť. Ďakujem za dotaz a prajem Vám pekný deň
Roland Kiš - Bono

Reagoval: David Varchola

Pridané: 04.05.2018 o 09:41

Dakujem za info. Chyba na mojej strane!

Pridal: radoslav debnar

Pridané: 20.03.2018 o 05:27

Dobrý deň.Neboli ste schopný mi doručit pizzu,tak ste mi mohli aspoň vrátiť body.

Reagoval: BONO

Pridané: 20.03.2018 o 09:17

Dobrý deň, za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Kvôli kalamitnej situácii a z bezpečnostných dôvodov sme vybavovali donášky len v našom okolí. Ďakujeme za Váš postreh a podnet, body Vám boli spätne prirátané. Pekný deň.

Pridal: Tomáš Dzureň

Pridané: 17.03.2018 o 23:50

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či sa u Vás oplatí písať niečo do poznámky (či to čítate) pretože som v poznámke poprosil pizzu bez cibule, no pizza prišla s cibuľou (nebol by to až taký problém, keby som cibuľu vyslovene nemal rád, ale bohužiaľ ju nemám rád natoľko, že pizzu som nedokázal zjesť)
Pizza od Vás mi veľmi chutí, preto sa pýtam, aby som do budúcna vedel, ako sa zariadiť, aby som si ju vedel vychutnať ako sa patrí

Ďakujem za odpoveď

Reagoval: BONO

Pridané: 18.03.2018 o 11:13

Dobrý deň prajem. Samozrejme, že poznámky sú dôležité pre Vašu spokojnosť. Strašne sa ospravedlňujeme za nami spôsobenú nepríjemnosť, a veríme, že sa to nezopakuje.
Monika
Celkovo je: 183 príspevkov