Diskusné fórum
Milí návštevnící.
V tejto časti www stránky Vám ponúkame možnosť bezprostredne sa vyjadriť k našej www stránke ale aj samotnej donáškovej službe vo forme diskusných príspevkov. Za obsah diskusných príspevkov nenesieme zodpovednosť a vyhradzujeme si právo nevhodné príspevky odstrániť.
Pridal: Marian Benicky
Pridané: 04.05.2018 o 10:51
Dobry den,
uz po x-ty krat kurier nedoniesol syrovu omacku k reznu
Prosim robte s tym nieco, lebo ma nebavi stale na to upozornovat a potom aj cakat
Dakujem
Reagoval: BONO
Pridané: 04.05.2018 o 11:15
Dobrý deň p. Benický. Veľmi nás to mrzí ospravedlňujem sa za ešte neskúseného kolegu.
Určite to napravíme.
Ďakujem za príspevok R. Kiš
Pridal: David Varchola
Pridané: 03.05.2018 o 16:56
Dobry den,
mam pri svojom konte pripisany isty pocet bodov a rad by som ich vyuzil.
Mam vsak problem s ukazovatelom a nedari sa mi ho v okne "Uplatniť zľavu" nikam posunut. Stale mi to ukazuje 0 bodov
Dakujem vopred za odpoved,
David
Reagoval: BONO
Pridané: 04.05.2018 o 09:22
Dobrý deň p. Dávid. Táto situácia vznikla z dôvodu, že na Vašom konte ste ešte nemal 100 a viac bodov. Body sa dajú uplatňovať po 100-vkách naraz. Teraz už máte na konte cez 100 bodov a preto si ich už pri ďalšej objednávke budete vedieť uplatniť. Ďakujem za dotaz a prajem Vám pekný deň
Roland Kiš - Bono
Reagoval: David Varchola
Pridané: 04.05.2018 o 09:41
Dakujem za info. Chyba na mojej strane!

Pridal: radoslav debnar
Pridané: 20.03.2018 o 05:27
Dobrý deň.Neboli ste schopný mi doručit pizzu,tak ste mi mohli aspoň vrátiť body.

Reagoval: BONO
Pridané: 20.03.2018 o 09:17
Dobrý deň, za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Kvôli kalamitnej situácii a z bezpečnostných dôvodov sme vybavovali donášky len v našom okolí. Ďakujeme za Váš postreh a podnet, body Vám boli spätne prirátané. Pekný deň.
Pridal: Tomáš Dzureň
Pridané: 17.03.2018 o 23:50
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či sa u Vás oplatí písať niečo do poznámky (či to čítate) pretože som v poznámke poprosil pizzu bez cibule, no pizza prišla s cibuľou (nebol by to až taký problém, keby som cibuľu vyslovene nemal rád, ale bohužiaľ ju nemám rád natoľko, že pizzu som nedokázal zjesť)
Pizza od Vás mi veľmi chutí, preto sa pýtam, aby som do budúcna vedel, ako sa zariadiť, aby som si ju vedel vychutnať ako sa patrí
Ďakujem za odpoveď
Reagoval: BONO
Pridané: 18.03.2018 o 11:13
Dobrý deň prajem. Samozrejme, že poznámky sú dôležité pre Vašu spokojnosť. Strašne sa ospravedlňujeme za nami spôsobenú nepríjemnosť, a veríme, že sa to nezopakuje.
Monika
Pridal: František Barna
Pridané: 17.02.2018 o 18:42
Dobrý deň,
objednal som si po dlhšom čase pizzu a som veľmi spokojný.Pizza bola chutná a celkom skoro doručená .Ešte raz dakujem.
Pridal: Jozef Cap
Pridané: 10.02.2018 o 12:41
Objednávam často, pizza je super. Neprekvapilo ma zdraženie až o 50 centov, náklady stúpajú, ľudia chcú zarobiť viac, ale zmenšenie a stenčenie pizze to už nie. Pri oddeľovaní osminky sa celá trhá táka je tenká. Chuť ostala.
Pridal: Kamil Friga
Pridané: 21.01.2018 o 19:45
Kuracie rizoto chutné, oceňujem bezplatnú donášku, navigáciu pre šoféra aktualizovať aby ľahšie našiel ulicu

9 z 10 hodnotenie
Pridal: Rado Kováč
Pridané: 19.12.2017 o 19:27
Upresnenie času "rýchleho doručenia pizze hocikde v meste" bez upozornenia o dlhšom vybavovaní podľa reálnej objednávky zo dňa 19.12.2017.
.. Čas objednávky podľa e-mailu 17:01 ..
.. Čas dodania podľa bločku 19:01 ..
=== 2 hodiny ===
Keď si objednáte pizzu, hneď sa radšej najedzte, určite vám stihne vytráviť!
Pridal: Martina Kolesárová
Pridané: 10.12.2017 o 01:30
Ako jednu vec viem pochopiť, ale ked miesto pizze, na ktorej ma byt salama olivy šampiony a pride hnusna pizza so šunkou a syrom tak toto je uz fakt sila. Bola som do teraz spokojna ale dnes som skončila akurat len sklamaná a nahnevana.
Reagoval: BONO
Pridané: 15.12.2017 o 14:37
Dobrý deň p. Kolesárová. Veľmi nás to mrzí že došlo k tomuto omylu, ale došlo pravdepodobne k zámene pizze a Vašu dostal niekto iný. Momentálne máme viacej študentov na výpomoc bez skúseností a preto sa to asi stalo. Škoda že ste to nereklamovala okamžite , určite by sme urobili nápravu pre Vašu spokojnosť. Keď nám pošlete kontakt určite Vás budeme kompenzovať vašu objednávku. Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň. R. Kiš
Pridal: Adrián Szunyog
Pridané: 13.09.2017 o 20:32
Dobrý večer,neobjednávam často,ale doteraz bola objednávka vybavená cca 30-45 min.Kedže objednávam cez internet,nemám možnosť sa opýtať na dobu doručenia,takže by som uvital z Vašej strany upozornenie keď je dlhá doba dodania /ako dnes 1,5 hod. /čo je 2 až 3x krat tolko ako zvyčajne o nejaku info,Bolo by to fér
Celkovo je:
187 príspevkov